Friday, April 6, 2012

初試四大天王餐單

最近這一個月忙這忙那, 有時間也只在微博及FB兩邊跑, 這邊都荒廢了三個星期, 係時間入嚟掃吓塵啦!  嘻......

自從瘦身教主Angel 四個月前設計出「四大天王餐單」之後, 好多小天使姊妹都跟過, 個個出來的成績也非常好, 令我蠢蠢欲動, 想試吓這個餐單有幾勁。

這個十日餐單對跟開宇宙飲食的我來說是要儲夠勇氣才能試, 因為十天期間不能吃水果、澱粉質、糖及油, 最初五天只可以食肉、海鮮、脫肪奶及疍, 要到第六天才可加入無澱粉質的蔬菜。

嘩! 十日冇水果, 五日冇蔬菜, 仲唔係大挑戰!

可能你会話我已瘦身成功啦!  做乜仲跟餐單呀!  連我跟教主講話想跟四大試吓, 教主答我: 「你唔使啦吓話!」

我跟係因為我好奇在這個餐單的威力, 而且在微博那邊很多小天使師妹問我這餐單的問題, 有時連我自己都唔肯定個答案, 因為無跟過嘛!

所以趁剛M完, 就鼓起勇氣决定一試, 呢次仲係我第一次跟十日咁長時間的餐單, 希望唔会甩轆, 半途走佬啦!  呵......


呢個就係Day 1 嘅早餐:  有機脫脂奶一杯及有机恰疍兩隻

食完飽咗成朝但個肚仔就不斷嘰嘰咕咕, 叫咗大半日!  於是係微博問吓d跟過此餐單嘅姊妹, 原來大家都会咁, 正常反應。之後仲有好幾個姊妹話這幾天会排水便, 呢個真係嚇我一跳。嗱...係咪呢, 唔試吓跟又點知有呢d反應喎!

平日只是我不斷答各小師妹跟宇宙飯食嘅間題, 今日變成我問她們答, 身分對調, 感覺奇妙, 但就是能感受大家無私的分享, 多幸福。


下午一時仲未覺餓, 所以趁午飯時間閃咗出去對面街髮型屋做了個全程只需一小時嘅營養焗油。


我位髮型師今日心情覩, 仲幫我用電髮卷夾咗幾嘢個髮腳, 令髮尾有d 卷曲, 好看嗎? 

兩點多才吃lunch, 個早餐又幾襟飽喎!


Lunch揀咗食雞脾, 最麻煩係要去皮走去任何肥膏, 再用紙巾印走所有油。街外買無計, 都係自煮好, 一定係控制範圍之內。

而家嘆緊杯玫瑰草本茶, 過兩日再報告吓進度比大家知。



1 comment:

  1. 你好,我想问下四大中后5天,吃的蔬菜可以加燃脂酸辣汤进去吗?后面的两天全菜日可以吃水果喝牛奶吗?可以配合消脂甲壳素吗?

    ReplyDelete