Monday, April 25, 2011

減肥日誌

努力瘦身中嘅姊妹們, 最近減成點呀?  距離目標仲有幾遠先?

Summer time就到, 想小背心show長腿就要加多兩錢肉緊啦! 


最近係小天使界熱爆嘅林志玲3日瘦身餐, 易跟又勁work架!  好多小天使巳經試過佢嘅威力。當年教主就係專為Chiling設計呢個餐單, 等佢可以fit 爆model界。


想知多d 嘅, 快d click入教主個blog啦! 


要容易瘦身成功, 每日記低自已食咗乜係非常重要及有用。 如果有上過AF做treatment 嘅姊妹都知道會有一本功課簿仔, 記低飲食, 每次上去要交比顧問check, 睇吓食得啱唔啱, 有乜地方可以做得更好。


如果有艾瘋4 嘅姊妹們, 可以download eatwit 呢個apps, free架! 用嚟做飲食日誌好正, 係香港天使會會長綠茶用開, 我見幾方便咪又download 落嚟試吓囉!


記錄低自己食咗乜, 有助keep fit, 好似呢日我飲完排毒酵精後吃咗apple做早餐, 因為出咗去旅行, 明顯唔夠菜, 當自己睇番, dinner後返屋企會再補番隻梨及飲多杯草本茶。

如果發現磅數上升, 就可以睇番前幾日食咗乜, 有冇跟足宇宙飲食法, 睇吓問題係邊樹,我就發覺自己一食多啲澱粉質, 好似麵包蛋糕呢啲雜食, 體重就會上升,所以我要乖乖跟足宇宙吃生果做早餐, 一日只可一餐澱粉質。


好似呢日, 我就早上yogurt加蘋果, 中午菜 + 澱粉, 晚餐就菜 + 海鮮。如果個下午茶可以乖乖地用生果代替就更好, 但我受唔住誘惑, 吃咗半件cake, 所以就飲番杯草本茶補吓飛。

昨天係Easter Sunday, 天氣終於回暖。


你睇我門口棵樹, 早幾日出門去旅行, 佢都係得少少芽及花蕾, 點知玩三日返嚟, 開晒花兼出晒葉, 勁呀!  往年我哋一家四口好怕呢棵嘢開花, 花粉敏感呀!

但今年仲頂得緊, 嘻~~~ 希望安全渡過呢個花粉敏感季節。

咁好天, 下午收工梗要出去逛吓啦!  去咗Manhattan唐人街最近嘅Broadway Soho區, 阿妹順道去大蘋果樹換番個headset, 仲係保養期, short 咗可以換過新嘅。



好優閑咁逛咗個幾鐘, 雖然話有華氏70幾(HK 大嘅18度左右), 我都仲著番件牛仔褸吖, 有d鬼妹巳經背心熱褲踢住對凉鞋, 有冇熱成咁呀!

有冇睇見我身後嗰兩位女士係樹嘆緊車仔賣嘅軟雪糕, 我諗我真係好耐冇幫親過呢d車仔, 以前一個賣一蚊, 家陣係3蚊, 如果唔要cone, 轉做杯, 加少少 nuts及朱古力糖漿, 收5蚊, 差d 嚇鬼C我。

我個為食啊妹食完仲話好似無食咁, 唔覺有飽意。你睇, 吃完唔飽又浪費quota, 仲要鬼咁貴, 真係揾自己笨, 咪制。



Dinner後, 班為食兵團仲轉場去咗Brooklyn Bay 22夾Bath Ave一間糖水店, 啊妹個friend介紹嘅, 但有d失望, 糖水全部熱嘅, 款式又唔算多, 至多係乜?  嗰d 珍珠乜珍珠物, 冰沙就好多款囉!  但珍珠 = 塑膠,  冰沙 = 人造色素, 我戒咗囉喎!

最後我揀食芝麻湯丸, 味道ok但冇驚喜。跟住呢班為食兵團真係好危險, 無拿拿會食多咗, 浪費quota。



最近我真係有d 擔心小王子嘅體重, 佢一見自己鍾意嘅美食就有呢個得戚樣, 塊面仔由U型變O型再變到成個大包咁, 双下巴都就嚟走埋出嚟。真係怕佢一發不可收拾。

所以兩星期前我就比排毒酵精佢同小公主飲, 諗住醒個21日療程過佢哋。飲咗兩個禮拜, 佢兩個又冇乜特別, 只係放多咗屁屁, 唔知係咪消化得仲好d, 佢兩位好似仲「擦」得, 真係可以用食窮我嚟形容。

小公主仲講句: 「排毒一哥好好飲!」

嘩!  你咪嚇我, 比你飲一個療程咋!  我真係養唔起你架!



9 comments:

  1. 阿囡識貨呀!!! (似你呀)... 不過仔仔高左好多咁喎~~
    [版主回覆04/26/2011 11:14:00]佢就係太識貨 ,  唔貴唔食, 暈得!  阿仔咪得個高字囉!  咪睇佢牛高馬大咁, 想法仲係一個九歲嘅小朋友, 佢仲會話自己係baby, 真係.....唉!

    ReplyDelete
  2. 想問你知唔知eatwit 呢個apps 係Android有無架??因為, 我見你係用snopy ericsson的機~ many tks!
     
    [版主回覆04/26/2011 22:33:00]Android手機我揾過, 冇eatwit呢個apps, 有d失望, 所以我都係放假嗰日同honey一齊先打劫佢隻艾瘋豬嚟用。

    ReplyDelete
  3. 我刀想知Android有冇eatwit
    [版主回覆04/26/2011 22:34:00]Android冇eatwit架!

    ReplyDelete
  4. 做得好呀! 連小王小和小公主都飲,好呀!
    [版主回覆04/26/2011 22:35:00]盡力而為

    ReplyDelete
  5. 我想講好耐啦,小王子真係肥左,又或者是大個左啦
    小公主就識貨啦!排毒仔一號喔,天使們至愛
    [版主回覆04/26/2011 22:36:00]小王子係肥左, 今朝終於捉咗佢上磅, 今年肥咗4磅呀!

    ReplyDelete
  6. 去醫生度做physical checkup時,小王子嘅growth chart係點?如果唔係太過分,佢又處於發育時期,我諗都唔需要太擔心佢嘅體重嘅。因為再大啲,佢嘅運動量又大啲,可能又會回復正常呢~
    [版主回覆04/27/2011 07:17:00]咁上次check up, 我都問過doctor, 佢又話ok叫我唔需要太緊張, 但小王子真係好好肉地囉!  其他小朋友就話標高時瘦番, 但佢巳經比同齡小朋友高, 由細到大係班入面都係排最尾。佢又鬼甘鍾意食, 所以我至驚驚地。

    ReplyDelete
  7. 我都要"fit 爆model界"呀!!!!
    呢一兩個星期係花粉旺季呀!! 小心保重!!!
    [版主回覆04/27/2011 07:18:00]fit 爆天使界我都願咯!

    ReplyDelete
  8. 一家人放假就會食多左, 我都要做多D 運動先得啦!
    小王子影D相好鬼馬, SO CUTE
    [版主回覆04/29/2011 11:26:00]放假跟住班為食兵團好危險耶! 小王子影親相都係咁搞嘢, 冇佢符。

    ReplyDelete
  9. 排毒酵精真係好飲過好多飲料, 小公主識貨
    [版主回覆04/30/2011 12:09:00]個衰妹就係太識貨。

    ReplyDelete