Monday, November 8, 2010

排毒酵精與五行酵精

兩隻有乜唔同呢? 對我黎講兩隻都好"正"。





排毒酵精 - 我總共飲左兩個二十一日療程, 感覺很好, 面色好左, 皮膚又滑左, 冇暗粒, 排便勁暢順, 但唔使驚, 唔攪肚更唔會瀉, 就算停飲都唔會去唔到, 仍然路路順通, 睡眠質素都好左, 訓醒好精神。而味道似酸梅湯, 我只係用室溫水沖黎飲, 我覺得易入口好好味, 但我有朋友用有氣礦泉水沖話仲好味, 但我未試過。雖然排毒酵精無話可以幫你減肥, 但腸道健康, 排清毒素, 就無咁易水腫, 代謝好D, 減肥就自然容易落磅。

五行酵精 - 我覺得味道似梅子味, 有人話似菠蘿味, 但同樣好好飲, 但就比排毒酵精杰身D, 一定要用湯匙攪勻先飲, 如果唔係個底會有D未溶哂。呢隻五行可以幫你食無忌, 唔怕一時失控食大左, 大飲大食後飲番30-60ml, 可以幫你補飛。

我住紐約咁遠都要隔住半個地球郵購買來飲, 你就知有幾勁啦!

很多人話排毒酵精好貴, 係有D貴, 但健康係無價架, 用錢都買唔到, 能力許可當然可以keep住飲排毒酵精, 如果唔係就飲一至兩個排毒療程, 再轉飲平一半有多既五行酵精啦! 但記得唔好一邊排毒一邊吸毒, 我唔係話你真係吸毒, 係唔好食毒物。

乜野係毒物? 現代社會好多食品都有防腐劑, 添加物, 人造色素, 反式脂肪等。舉例: 所有罐頭食品, 瓶裝罐裝飲品, 即食麵等等。呢D野食左落身體就好難代謝番出黎(一個即食麵要33日才可代謝出身体), 身体儲埋就變成毒素, 日積月累, 人會變得易累, 水腫, 抵抗力差易感冒, 到年紀大左仲會周身病痛, 高血壓, 血脂, 糖尿病等相繼出現。我唔係嚇你, 但你諗下以前D人邊有咁多現代病痛架, 個時邊有咁多零食花臣野! 特別係美國人, 時時食快餐(又炸又肥, 炸即高溫煮食, 又係毒), 老左時特別多病痛。

仲有D所謂Diet汽水, 叫減肥汽水唔係飲左可以幫你減肥, 而只係用代糖代替普通糖, 有甜味而冇卡路里, 但代糖一樣好難代謝出身體, 同樣係毒素。

以上既知識都可以係Angel 個blog度搵度, 而同我讀過幾本醫生博士所寫既養生排毒書藉理念很相似, 所以我相信Angel 既瘦身理念。

想排毒又想瘦身既你, 仲等咩呀! 快D過Angel 個blog度睇下有乜餐單及資料可以幫到你啦! 仲可加入成為"Angel's angels", 有入會禮物收添呀!





No comments:

Post a Comment