Friday, June 4, 2010

小公主學校的Spring Concert

前兩日答應小公主去睇佢學校既Spring concert, 影左D相,


就post上黎比大家睇下佢十下十下個樣。


去片!



木童笛表演



跟住有小堤琴演奏



再黎個合唱團



好lor, 終於輪到阿女隊band出場


搵唔搵到小公主係邊樹呀? 望左邊啦! 佢個矇樣好易搵。



DA DA.... 左邊第三位就係我位小公主啦!


你睇佢幾落力咁吹。



噢! 比佢發現我影緊佢添!



係咪發覺點解九成表演既小朋友都係華人呢! New York?????


我冇呃你地, 我真係住New York, 只不過我住得近華人聚居既區, 讀既呢間小學, 85%係華人, 而中國人普遍成續比較好, 所以天才班內95%係中國人, 隊band入面既學生天才班既又佔大多數。


有人問我對仔女間學校咁多中國人, 怕唔怕英文水平唔掂, 我答佢未驚過, 係呢邊長大既小朋友點會唔識講英文, 你怕佢地大D唔講中文就差唔多。


我對仔女係4歲入學前係唔識講英文(我專登只跟佢地講廣東話), 最多識A-Z及一些簡單既英文單字, 但返左學兩年左右, 就講得好流利, 其實佢地同其他中國人同學仔都係全英語對話, 有時係屋企半中半英就會比我鬧, 我同老公都要佢地係屋企講廣東話, 因為我知如果我地就佢地講英文, 佢地好快就唔會再講中文, 我見過太多親戚朋友既仔女係咁, 我唔想小公主同小王子變成咁lor。


我仲安排禮拜六要佢地去上國話班, 今年巳經係第四年, 初時佢地梗係唔多願, 但慢慢習慣左, 加埋去年返HK時帶佢地去番禺長隆玩, 又返鄉下幾日, 佢地就發覺國語係好有用既, 再加上而家國話班入面有外國小朋友學國語, 佢地又點好意思話唔學呀。


 


 


3 comments:

  1. 小公主有CAM FACE...哈哈~~叻女靚女
    [版主回覆06/06/2010 09:18:00]HOHOHOHO...咁都有camera face, 仲話靚女, 唔好笑C我啦!

    ReplyDelete
  2. 正確 ! 都要保留番D中國文化既  ~~ 唔好做個滿口只識英文既華人至得~~
    [版主回覆06/06/2010 21:56:00]That's what I think.

    ReplyDelete
  3. 小公主同你好似樣啊~!!!!!
    good~~~~~~
    [版主回覆06/07/2010 19:43:00]HOHOHOHO... Thank you!

    ReplyDelete